• banner

I nostri prudutti

Toppers à matita in metallo

Descrizione breve:

Crea i vostri loghi spiciali per i toppers di lapis di metallo, un bonu modu per vestisce i lapis pianu è ordinariu cum'è adorable.

 

**Fattu di lega di zincu, un pezzu integrale

** Diverse finiture dispunibili

**Gemstone o ghjuvelli sò dispunibili

** Carica di muffa gratuita per i disinni esistenti

** Serviziu unicu

** I disinni persunalizati sò benvenuti

** MOQ: 100 pezzi per disignu


  • Facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Cù l'articuli promozionali sò cusì cumunu avà, hè faciule per a ghjente di trascurallu. Per fà veramente apprezzà u pruduttu, deve esse unicu, è deve esse qualcosa d'utile in a nostra vita. U nostru topper di lapis di metallu persunalizatu hè un bonu articulu promozionale per l'imprese stazionarie, librerie, alberghi, ristorante, altre imprese culturali è istituzioni, un canale in più per mostrà e vostre marche. In più di un divertente pruduttu promozionale di prezzu per mostrà in fundraisers, promozioni corporative, cuncorsi, fiere cummerciale, orgogliu di a scola è grandi aperture.

 

I nostri grips per lapis sò eleganti, unichi, è ponu esse fatti in diversi materiali, cumprese PVC molle, gomma, plastica è metallu. Ciò chì avemu dimustratu quì sò i tappi di lapis in lega di zincu cù vividi pieni 3D cubichi cum'è miniatura, chì ponu mette in cima à lapis è altre penne cumpatibili. Tutti i stili mostrati quì sò i nostri disinni esistenti è senza carica di muffa. Per più forme è stili, sentite liberu di abbandunà un email à noi. O cercate una decorazione di matita in forma specifica? Forme persunalizate, culori, strass è loghi di stampa sò applicabili per turnà a vostra marca un preferitu caldu trà i vostri clienti.

 

Cum'è u fabricatore di punta in Cina è cù più di 37 anni di sperienza in articuli metallichi persunalizati, i nostri accessori di matita high-end sò sicuru di risponde à i vostri bisogni di rigalu.

 


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi