• banner

E maschere facciali sò avà parte di a nostra vita di ogni ghjornu, vulete prutegge voi è i vostri amati è creà maschere facciale persunalizate per fà una dichjarazione di moda, varià u vostru stile ogni ghjornu?Felice di dì chì site ghjuntu à u fornitore ghjustu chì hè capace di cuncepisce a vostra propria maschera facciale cù e vostre opere d'arte, disinni è logò.

 

Pretty Shiny pò fà maschere facciale persunalizate da un tessulu morbidu di alta qualità, respirabile senza lattice, è ancu un stile elasticu adattatu chì si adatta à i contorni di a vostra faccia.Ogni maschera hà cinturini elastici chì si adattanu cusì naturali per una forma comoda è elegante, cusì sapete chì ferma in u locu.Ùn importa micca u tipu di taglia cum'è i zitelli, adulti S,M,L o XL chì cercate, o quantu cumplicati sò i disinni, pudemu persunalizà a maschera facciale persunalizata per voi.E maschere facciali ponu esse ricamate, o serigrafiate, stampate offset, stampa di sublimazione di tintura in culori vividi cù un slogan, logu o foto, basta à mandà i vostri disinni per persunalizà avà!

 

Chì taglia offre?

Offriamu maschere di taglia S, M, L, XL è adulti per i zitelli.

 

Chì tipu di materiale offre?

Ci hè una varietà di tessuti cumpresi cuttuni puri, satin, lycra, poliester, tela di maglia di poliester unicu latu, tela di rete, per a vostra scelta.Maschera facciale dispunibile è maschere facciali KN95 sò ancu dispunibili.

 

Chì tippu di finitura avete per fà maschere facciale persunalizate?

Pudemu serigrafia, stampa sublimata di tintura, stampa offset, ricamata nantu à e maschere.I nostri stampi sò fatti per durà è aduprà tinta non tossica.

 

Cosa hè u MOQ?

MOQ hè 500pcs ogni disignu.

 

Quantu possu riceve e maschere persunalizate?

Dipende da a quantità, in generale simu capaci di furnisce in 5-15 ghjorni.

 

Cumu portà e maschere facciale persunalizate?

Avvolgi i loops intornu à l'arechje è assicuratevi di mantene a bocca è u nasu cuparti.Siccomu ogni maschera facciale stampata è ricamata hè fatta à a manu per ordine, hè megliu lavà prima di l'usu.

 

Cumu a cura di a maschera persunalizata?

Tutte e nostre maschere in tela sò riutilizzabili, ponu esse lavate finu à 60 ° C per mantene a vostra maschera igienica.Lavate a vostra mascara ogni volta chì l'utilizate.

https://www.sjjgifts.com/news/custom-face-mask-at-low-price/


Tempu di pubblicazione: 28-ottobre-2020