• banner

In più di cappelli di baseball, cappelli da camionista, cappelli di snapback, berretti chì prumove a marca o animanu a squadra, Pretty Shiny Gifts furnisce ancu un persunalizatu di alta qualità.cappelli è cappelli militariperfettu per l'Armata, i Marine Corps, l'Air Force, i veterani, l'urganisazioni civili uniformi, l'agenzii di l'infurzazioni di a lege, i dipartimenti di u focu è i dilettanti.Offriamu una larga gamma di tappi per l'omi è e donne chì sò pensati in cunfurmità.Fattu cù tela camouflage in 65% poliester è 35% cuttuni, 100% cuttuni, 100% twill di cuttuni spazzolati, 95% lana + 5% nylon beret è più.


I tappi a punta sò dispunibuli in stili di prufilu altu è bassu, stili di visiera.Di solitu in diversi culori di camouflage, materiale ligeru, frescu è flexible.Questi cappelli di punta sò estremamente comodi da portà è resistanu à l'usu grossu.Sò cunnisciuti per e so eccellenti proprietà di assorbenza di sudore perchè usemu solu a parte di banda di sudore di cuttuni 100%.Ci sò diversi stili di cappelli cum'è 5 panel, 6panel, ancu stile militare per u zitellu.Personalizà u fronte cù un logu, un disignu o un testu sia da ricami diretti di alta qualità, stampa serigrafica è stampa sublimazione.Billa sandwich precurvata, occhielli di ventilazione cuciti, chiusura regolabile in velcro è altri accessori essenziali assicuranu i nostri cappelli di cumbattimentu pensati per risponde à tutti i vostri bisogni è di più.

 

I nostri berretti militari normalmente fatti in lana presentanu una fodera di cuttuni cunfortu, custruita in una pochette chì pò mantene a forma è mantene a struttura quandu u flash hè attaccatu, rifiniture in vinile cù cordon per prevene u sfilacciamentu è l'aghjustamentu di l'adattazione, è doppi occhielli laterali per a respirabilità.Tutti questi ditaglii ùn solu dà un aspettu militare prufessiunale, ma ancu in diversi culori per currisponde à qualsiasi stile.I nostri beretti sò ideali per usi militari, cumpagnie di sicurezza, bande di marching è più.

 

Stabbilita in Taiwan da u 1984, a nostra fabbrica furnisce una gamma completa è sofisticata ditappi with international premium quality fabrics & yarns which are AZO free. Our dexterous workers ensure all the custom caps are stitched with advanced and modern designing techniques according to the predefined industry standards of quality. Owing to the contribution of all the teams, our hats are high in demand among our prestigious clients. We take pride in our wide selection of military hats that represent all branches of the military. Please feel free to contact us at sales@sjjgifts.com to custom your cap design.

https://www.sjjgifts.com/news/custom-military-hats-caps/


Tempu di post: Dec-16-2022