• banner

Quì ci vulemu cunsiglià i nostri diversipatch è etichettein vari materiali, cum'è ricami, PVC in rilievu, PVC molle, silicone, tessuti, ciniglia, pelle, PU, ​​TPU, riflettente UV, patch di paillettes è cusì.I patch in a nostra fabbrica ponu esse persunalizati cù parechji elementi di design differenti.Prucessu speciale di persunalizà i vostri loghi per stampa di trasferimentu di calore, stampa epossidica, etc. per fà u vostru disignu più vividu.MOQ hè flessibile per diversi elementi.Cù u dipartimentu di l'opere d'arte, a sala di fabricazione di nastri digitale, ricami / tessuti / macchine di stampa in casa, SJJ hè assolutamente a megliu scelta per a vostra persunalizazione di patch & etichette, perchè ùn ci manda micca u vostru disignu per procederà à u prossimu?

 

Benvenutu à persunalizà e vostre patch è etichetta uniche.Sceglite quellu chì ti piace più è persunalizà, chì sò perfetti per jeans, giacche, giacche, sacchetti, cappellu è più.

U nostru custumupatch ricamatisò largamente usati per militari, polizia, serviziu di sicurità, dipartimentu di u focu, guvernu, club di sport, avvenimentu commemorative, etc. U tela di fondo pò esse twill, velvet, felt è u so prezzu sempre calculatu basatu annantu à u numeru di filamenti.Simply, pudemu quantificà per l'area di ricami.Ci sò 4 quantità basi: 30%, 50%, 75% è 100% di copertura di ricami.U disignu 3D, u prucessu di stampa sò ancu dispunibili.

 

Pezze tessutesò ideali per l'industria tessili è di moda.Ogni vestitu, saccu, manta hà a so etichetta tessuta cumpresa a marca, a taglia, a lunghezza, a cumpusizioni, l'origine, u mudellu, l'istruzzioni di lavare, etc. Comparatu à u patch ricamatu, l'etichetta tessuta pò rapprisintà megliu dettagli è lettere minuscule.Ci sò parechje opzioni di piegamenti diffirenti chì ponu esse scelti, cum'è tagliu drittu, fustellatura, piegatura finale, piegatura di loop, piegatura centrale è più.

 

Pretty Shiny Gifts hè stata implicata in u campu industriale di patch è etichette persunalizati per più di 40 anni.Patch in ciniglia, etichetta di cucitura in PVC morbido, patch in silicone è patch in TPU, patch in PVC in rilievo, patch in pelle, etichetta stampata è diverse frontiere, metudi di supportu cumpresi merrow, taglio di calore, ferro, PVC duru, doppia colla, Velcro, rivestimentu di carta ecc sò dispunibuli.Per piacè ùn esitate micca à ghjunghje à noi àsales@sjjgifts.comper una citazione dettagliata se avete qualchì prughjettu di patch in manu.

https://www.sjjgifts.com/news/custom-embroidery-woven-patches/


Tempu di Postu: Feb-17-2022