• banner

I souvenirs sportivi persunalizati sò articuli persunalizati chì sò creati per commemorate un avvenimentu sportiu specificu, squadra o atleta, è ponu esse utilizati cum'è articuli promozionali per generà interessu è sustegnu per un sportu o squadra particulare.Puderanu ancu esse aduprati per ricunnosce è ricumpinsà atleti individuali o squadre per i so rializazioni, è ponu serve cum'è un memento durabile di un avvenimentu o stagione sportiva particulare.

 

Cum'è u fabricatore di pilastri SEMTA 4 appruvatu in Dongguan, Cina, Pretty Shiny Gifts hà più di 40 anni di sperienza in furnisce souvenir persunalizati di alta qualità in a gamma.Medaglie, spille, braccialetti di silicone, cappelli, magliette, portachiavi 3D, portachiavi sneakers, sottobicchieri, magneti per frigo in PVC morbido o materiale metallico, apribottiglie, cordino elastico elastico da calcio, monete souvenir e diversi tipi di souvenir.Tutti questi articuli ponu esse fatti à misura in diverse dimensioni, forme è culori.I loghi persunalizati ponu esse incisi à laser, riempiti di culore, stampati in stampa, serigrafia, stampa di trasferimentu di calore o tessuti in u tessulu, più scelte multiple di allegati è finiture.Semu cunfidenti di trasferisce a vostra opera d'arte di carta à articuli sportivi autentichi cù i vostri loghi mostrati esattamente.Semu orgogliosi micca solu di furnisce suluzioni per e marche sponsorizzate, ma ancu di u valore di u sportu di consegna.

 

U prucessu di creà souvenirs sportivi persunalizati tipicamenti implica parechji passi:

  1. Disegnu: U primu passu in a creazione di souvenirs sportivi persunalizati hè di creà un disignu chì incorpora l'avvenimentu sportiu specificu, squadra o atleta chì i souvenirs commemoranu.
  2. Materiali: I materiali utilizati per creà i ricordi pò varià secondu l'aspettu desideratu.I materiali cumuni includenu metalli, plastica, tessuti è prudutti di carta.
  3. Pruduzzione: Una volta chì u disignu è i materiali sò stati selezziunati, i ricordi sò pruduciuti cù l'equipaggiu è e tecniche specializate.Questu pò include stampa, incisione, moldura, o ricami.
  4. Imballaggio: Una volta chì i ricordi sò stati pruduciuti, sò imballati è preparati per a distribuzione.Imballaggi persunalizati, cum'è una scatula di presentazione o una vitrina, ponu ancu esse creati per rinfurzà a presentazione di i ricordi.

 

Vi dumandate ciò chì cumprà per i fan di football?O avete l'idee di rigalu in mente per u prossimu avvenimentu, ma ùn avete micca idea di cumu prucede u prossimu?Nisuna preoccupazione, e ragazze di vendita in SJJ sò pronte per qualsiasi di e vostre dumande.In l'ultimi 40 anni, più di 100.000 cumpagnie, lighe, clubs anu fiducia in noi in a prumuzione di e so marche.Aspettate di riceve e vostre dumande.

https://www.sjjgifts.com/news/custom-sport-souvenirs/


Tempu di post: Aug-16-2022