• banner

Cordini persunalizatisò perfetti per aduprà in l'uffiziu, l'urganizazione, in una fiera o in una cunferenza di a cumpagnia.Mentre chì oghje, i marchi cercanu sempre più prudutti più attenti à l'ambiente, è i materiali biodegradabili sò a megliu opzione.In più di u cordone tradiziunale, Pretty Shiny Gifts furnisce ancucordini ecologici.Alta tecnulugia da risorse naturali, cum'è 100% estratto da granu o bambù, materiale biodegradable chì pò liberà 100% diossidu di carbonu è acqua.Ùn solu pò salvà a nostra terra riducendu l'impattu ambientale di a vostra attività, ma ancu aiutà l'utilizatori finali à pensà positivamente versu a vostra immagine di marca verde.

 

Cordini promozionali fatti completamente da l'acidu polilatticu, chjamatu ancuPLAcordini, cordini in fibra di mais.U culore uriginale di u culore hè un tipu di beige è pò esse tintu in parechji culori di pantone, in ogni modu, hè cunsigliatu di utilizà culori chjaru per tinghje è sbiancante ùn hè micca cunsigliatu.U logu persunalizatu in a stampa di serigrafia hè dispunibule è a temperatura chì pò sustene hè di 120 gradi Celsius.Cordone di carbone di bambùhà menu capacità di inflamazioni, cura faciule è durable.Ci sò solu dui culori neru è grisgiu dispunibili.Cordone in fibra di bambùcaratteristiche cù anti-batteri, bacteriostaticu è deodorizazione.U culore di a fibra di bambù pò esse tintu in qualsiasi culori PMS.Hè liberu di carica di tintura per u culore biancu, ma u biancu di a fibra di bambù serà ligeramente beige.Cordini in PET riciclatisò fatti di buttigli riciclati (Polyethylene Terefthalate).A tela hè uguale à u cordone di poliester, solu cù u materiale cambiatu in PET.Cordino di sugherohè fattu da u sugheru di l'arburu di quercia chì hè un arbre à crescita lenta è permette spogliatu senza dannu l'arbulu.

 

The standard length of lanyard is 900mm, width can be 10mm,12mm,15mm,20mm or 25mm. The PET lanyard can be made into silkscreen printing or dye sublimation printing logo, while silkscreen printing only for other 4 bio-degradable lanyards. Various of accessories are available for your selection. MOQ is 500 pcs only. Is there any lanyard project we can help? Please don’t hesitate to email us at sales@sjjgifts.com for more details and to get best offer.

https://www.sjjgifts.com/news/eco-friendly-biodegradable-lanyard/


Tempu di post: 29-novembre-2021