• banner

Durante u tempu difficiule in u periodu COVID-19, chì pudemu fà per prutegge noi è i nostri amati?Fora l'usuramaschera faccialequandu esce è lavà e mani spessu, fate più eserciziu è rinfurzà u nostru sistema immune seria una altra bona scelta.Tuttavia, a ghjente hà un locu limitatu è l'attrezzatura di fitness per via di chì certi stati chjude i gimnasti.Dunque, a catena di furnimentu di ordini di stà in casa hè stata drasticamente aumentata.Sicondu a ricerca di u mercatu in aprile 2020, l'interessu in l'equipaggiu di fitness hè cresciutu di 500% in i Stati Uniti dapoi marzu 2020. L'epidemie hà acceleratu a necessità di l'articuli di casa è di l'articuli sportivi, per risolve u puzzle di e persone induve è cumu si travaglia. fora.

 

Pretty Shiny Gifts furnisce diversi tipi diequipamentu per u fitness in casa è l'entrenamentu, cum'è stuoia di yoga, bola di yoga, mattone di yoga,banda di resistenza, corda di tensione, corda di salta, toner di coscia, etc. Cum'è a matera di yoga hè maravigliosa per quelli chì volenu fà stretchi post-run.U materiale hè PP + EVA, PVC, EVA, silicone, poliester & premium cordone elasticu ecc. Tutti sò durable è ponu passà a prova di l'UE o USA.Questi articuli sportivi sò ecunomichi è ùn anu micca bisognu di pagà l'abbonamenti di gimnastu mensili o annuali caru.Sò fantastichi per esse aduprati in a vostra casa o spaziu di travagliu è aiutanu à mantene in forma è sana.U più impurtante, sò incredibbilmente versatili.Ancu s'è vo site un fanàticu cumpletu di palestra, l'articuli di fitness sò ancu un grande supplementu per aiutà à esse attivu è campà un stile di vita sanu.

 

- MOQ 10pcs per stock senza logu, consegna rapida.

- Multi culori sò dispunibili.

- I disegni persunalizati sò benvenuti.

 

In casu di interessu, sentite liberu di cuntattà àsales@sjjgifts.comè cunsigliate l'articulu chì vulete o mandateci u vostru logò cù u stilu chì avete sceltu.Vi manderemu infurmazioni nantu à i prezzi è una maghjina di prova di l'articulu finitu per email à a vostra appruvazioni.

https://www.sjjgifts.com/news/equipment-for-home-fitness-workout/


Tempu di post: Jul-07-2021