• banner

Cufflink hè un fastener decorativu chì hè purtatu per attache i dui lati di i braccialetti nantu à a cammisa.Hè cuncepitu solu per l'usu cù camicie chì anu buttonholes in i dui lati ma senza buttoni.Un paru di nobili è di modagemellohè una opzione di rigalu perfetta per l'omi chì esprime l'osservazione di u gustu di l'omu, è cum'è un simbulu di sofisticazione, stile è classe d'elite.

 

Pretty shiny Gifts sò capaci di fabricà cufflinks persunalizati di alta qualità in parechje forme è stili diffirenti.I disinni persunalizati di novità ponu esse incisi in 2D è 3D, stampi curvati cù tagliati, lucidati, sottili formati, culore pienu di luce in u bughju è scintillanti, parechji pezzi assemblati, è ancu decorati cù strass preziosi, per adattà à a preferenza di ogni omu. .U materiale pò esse bronzu, argentu sterling 925, acciaio inox cù diverse finiture di placcatura.

 

Per assicurà chì l'accessori cufflink hè attaccatu fermamente, in generale ci sò 3 metudi di saldatura differenti.U più cumuni è u più forte hè a saldatura d'argentu per u materiale di bronzu è di rame.Per i gemelli di ferru, di solitu saldamu in stagno u raccordu nantu à un pad di metallu pianu prima è dopu per incolla.L'ultimu hè riveting per u materiale di lega di zincu.

 

Specificazione:

Materiale:bronzu, ramu, ferru, lega di zincu, acciaio inox, argentu sterling

Prucessu di logu:fustellate, pressofusione, fotoincisione, stampa, incisione laser, fusione a cera persa

Culore:cloisonné, smaltu sinteticu, smaltu morbidu, culore di stampa, culore trasparente, culore scintillante, cù strass etc.

Placcatura:finitura d'oru, argentu, nichel, cromu, nichel neru, bi-tonu, satinatu o anticu

Accessori:# 310, 311, 312, 313, 326, 328

Pacchettu:saccu di polietilene individuale, 2 pezzi cum'è un set in una scatula di plastica, scatula di rigalu

 

Cufflink hè perfettu per ogni occasione formale è informale, cum'è vestiti per un matrimoniu, anniversariu, anniversariu, riunione di l'uffiziu, commemorazione, un tux per una festa di graduazione, cena in un ristorante elegante, ecc. Pretty Shiny Gifts hè un fabricatore prufessiunale di punta inprudutti di metallu su misuraper più di 37 anni.Per piacè sentite liberu di cuntattateci àsales@sjjgifts.comper avè più idee nantu à i cufflinks persunalizati.

https://www.sjjgifts.com/news/high-quality-custom-cufflinks/


Tempu di Postu: Apr-26-2021