• banner

Epaulethè a spalla ornamentale o dicurazione utilizata cum'è ininsigniao classificatu da i piloti militari, forze di l'armata è altre urganisazioni.Pretty Shiny Gifts produce spalline in PVC in metallo, ricamate, tessute o in rilievo e marchi di spalla cù diversi supporti per e scelte di i clienti.Per l'epaulettes di ricami, u tela pò esse twill, felt, Velvet, camouflage, altre tela speciale, è u tessulu furnitu da u cliente hè ancu accettatu.È avemu fattu milioni diepaulettes su misuraPer i nostri clienti chì sò trattati cù u dipartimentu di u guvernu, pudete esse assicurati di a qualità di u produttu, ùn importa micca a finitura di l'emblema, a lucidatura o a muntatura precisa.L'emblemi metallichi ponu esse placcati in diverse versioni, cum'è oru, argentu, nichel, oru satinatu, argentu satinatu è etc.

 

A nostra fabbrica hè appruvata da SMETA 4-pillar audit è simu ancu u fabricatore appruvatu di parechje marche famose cum'è Walt Disney, Coca Cola, The Universal Studios è Polo Ralph Laurent, etc., per quessa, avemu a fiducia in furnisce u pruduttu di bona qualità. cun efficienza di consegna è serviziu à voi.

 

Re: Epaulette / Spalline militari intrecciate / Spalline militari ricamate

Materiale:Tessutu 100% poliester, filu metallicu d'oru / argentu hè opzionale

Stile:tissu fine, PVC embossed o silicone, brodate, riveted with metal insignia

Supportu:Supporto scorrevole (cucitura), supporto di cucitura merrow, supporto di velcro, supporto di colla termica, supporto di cinghia elastica, piegatura di coda cù buttone o velcro ecc.

imballaggio:300 pezzi / saccu o 500 pezzi / saccu

Dimensione / Logo / Culori / Forme:Personalizatu

MOQ:50 paia solu

Prezzo unitario franco-lavoro HK:dipende da a dimensione è u disignu di u logu

Consegna:2 ghjorni per a produzzione di l'artwork (se necessariu)
7-15 ghjorni per a mostra di pre-produzione dopu l'appruvazioni di l'opera d'arte
14-30 ghjorni per a produzzione di massa dopu l'appruvazioni di mostra *** dipende da a quantità di ordine ***
Termini di pagamentu:da T / T (trasferimentu di filu) prima di a produzzione principia o negoziabile

 

Sè vo circate una fabbrica prufessiunale per epaulettes spalla persunalizati opatch di ricami, per piacè cuntattateci àsales@sjjgifts.comper pudè citate immediatamente.

https://www.sjjgifts.com/news/various-military-uniform-epaulets/


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021