• banner

SJJ Gifts ùn solu furnisce maschere facciali è guardianu di maschere, bandana, disinfettante per e mani, carta di sapone, ma offre ancu altri tipi di prudutti di prevenzione di l'infezzione.

 

Ùn importa micca chì cercate bande di resistenza in silicone, palle di yoga, stuoia di yoga, cinturione anti-roncamentu per aiutà à dorme bè è rinfurzà u sistema immune, o varii supporti portatili di disinfettante per e mani, apriporta, cappellu sputatu è scudi facciali, Maschera facciale in tela è guardianu di maschere per prutegge voi stessi è i vostri amati contr'à a malatia COVID-19, è ancu una tavola acrilica protettiva anti-sputazione per a distanza sociale adatta per i banchi di i studienti, tavule di pranzu, ristorante, caffè, posti di travagliu è altri posti, u nostru staffu hè quì per aiutà.Vi guideremu à traversu u prucessu di selezzione di l'articulu ghjustu è finitu perfettu secondu u vostru budgetu è u disignu.Un cordiale benvenutu per ghjunghje à noi è lasciate chì e nostre sperienze profonde vi sorprendenu.

 

Avè fede: Inseme, luttemu u virus!

Cunsiglii per luttà contr'à COVID-19:

** Evite a riunione suciale, porta una maschera quandu vai fora.A maschera medica hè cunsigliata durante tutte l'attività di rutina in e zone cliniche induve u COVID-19 circula.

** Lavate e mani cù sapone, disinfettante spessu, lavà e mani hè unu di i migliori modi per prutege sè stessu è a vostra famiglia da malati.

** Evite di toccu a vostra faccia, ricorre à metudi per mantene e nostre mani occupate - spinners fidget, balli di stress seranu una bona scelta, assicuratevi chì questi oggetti sò ancu disinfettati spessu.

** Coperta a tosse è i starnuti cù un tissutu o u coddu curvatu in ogni mumentu

** Manghja l'equilibriu

** Excise per rinfurzà u vostru sistema immune

** Mantene a vostra distanza da l'altri è evitendu u cuntattu fisicu cum'è stringhjendu a manu

** Assicurà una bona ventilazione in i paràmetri di a porta, cumprese case è uffizii.

**State in casa se ùn senti micca bè è chjamate u vostru duttore u più prestu pussibule per stabilisce se l'assistenza medica hè necessaria.

 

1 218


Tempu di post: 17-lugliu-2020