• banner

Cloisonné badge hè ancu chjamatu badge di smaltu duru, chì hè un prucessu assai tradiziunale è pussede una longa storia.Hè statu dettu chì i badge di smaltu duru pò esse cunservatu per 100 anni senza sbiadisci perchè i culori sò derivati ​​​​da minerali minerali è sò stati brusgiati à 850 gradi centigradi.Adupremu polvere di smaltu duru chì importa da u Giappone o di Taiwan, hè polvere minerale, cusì ci sò solu parechji culori mischiati ma senza differenza di culore.A superficia di u pin di smaltu hè assai dura è liscia, è resistente à i graffi è a caduta.Cù un appellu senza tempo da un'artigianatu eccezziunale, pin è badge cloisonné classicu hè a scelta più adatta per a ricumpensa militare è di u guvernu, accessori di marche di vitture di lussu, cum'è emblema di vittura, badge grill, badge di polizia, medaglie atletiche, emblema metallicu per carta d'identità in pelle di polizia. titulari è più.A causa di a finitura dura è durabile, hè ancu ideale per premii, ricunniscenza è avvenimenti impurtanti.

 

Pretty Shiny Gifts gestisce una larga gamma di oggetti in metallo souvenir cumpresimedaglia, pin badge, sfida muniti, cufflinks, tie bar, keychain etc. è guadagna a nostra reputazione eccellente.Pin di revers di smaltu duru hè unu di i nostri prudutti futuri.Semu l'unica fabbrica chì hà stu tipu di cumpetenze superiori per fà prudutti tradiziunali di cloisonné in u Delta di u Fiume Pearl, in u Sud di a Cina.Cridemu chì i superiori ùn saranu micca scurdati da u mercatu.Cù 3 siti di fabricazione muderni più di 64.000 metri quadrati è più di 2500 travagliadori, finu à una media mensile di 30 milioni di pezzi in i nostri stabilimenti, pudemu scuntrà ogni tipu di e vostre esigenze versatili, senza importa in alta produttività, prezzu competitivu è qualità superiore. .Pretty Shiny Gifts hè statu un crafter di punta versu emblemi metallichi.

 

I nostri Vantaghji:

Reale produttore di emblemi cloisonné

Nisuna dumanda MOQ per u disignu persunalizatu

2500 travagliadori, spedizione rapida

 

Per più infurmazione nantu à a nostra fabbrica è u prucessu, mandate un emailsales@sjjgifts.comè u vostru disignu unicu serà cuminciatu quì!

https://www.sjjgifts.com/news/classic-cloisonne-lapel-pin-badge/


Tempu di Postu: Jul-14-2021