• banner

Cordini di alta qualitàduveria esse l'opzione prioritaria per voi per vede badge, biglietti o carte d'identità in l'avvenimenti, u travagliu è in l'urganisazione, è unu di l'articuli promozionali più trendy in u mondu.U cordone pò ancu esse usatu in parechje applicazioni cum'èbracciale, porta buttiglia, cintura di bagaglii, leash cane, portachiavi a corda corta cù moschettone, cinturione per u telefuninu, lace di scarpa, nastrinuetc. Cù u cordone persunalizatu, pudete prumove a vostra cumpagnia, i vostri prudutti, a vostra marca ancu u vostru situ web à pocu costu.

 

Specificazioni:

1. Tipu di cordini persunalizati:Cordone in poliester, Cordino di nylon,Cordino imitazione nylon, Cordini di satin, Cordino tessutu, Cordone per sublimazione di tintura, Cordone di tubu, Cordino ECO friendly, Brillanu in u cordone scuru, Cordone riflettente, Cordino bling bling, Cordone di cordone, Cordini porta bottiglia, Cinturini di càmera, Cortina corta, Cordino in paracordecc.

2. Taglia:a larghezza varieghja da 1 cm (3/8") à 25 mm (1") cum'è regula, a lunghezza in 100 cm (39")

3. Culore:20 culori di materiale di stock per cordone di poliester, tintura persunalizata per culore pantone.

4. Logo:Serigrafia, stampa offset, sublimazione di tintura / trasferimentu di calore, tessuti, etc.

5. Opcionalaccessori di corda:ganciu metallicu, fibbia di sicurezza, apribottiglie, bobina di badge, porta carte d'identità, etc.

6. Imballaggio:10pcs / poly bag, o secondu a dumanda di u cliente

 

I cordini persunalizati ponu esse fatti di parechji materiali diffirenti, cumpresu nylon, poliester, satin, seta, pelle intrecciata è cordi di umbrella intrecciati.A maiò parte di i cordini sò fatti di poliester o nylon robusti è durable, chì ponu sustene un certu gradu di strappamentu, pulling o ancu tagliu, ancu s'è un paru di forbici affilati pò pierce u materiale.Nylon è fibri di poliester sò i migliori materiali per i cordini, chì anu una cumminazione uniforme trà durabilità è cunfortu.I cordini di satin è di seta sò morbidi à u toccu, ma micca durable cum'è i materiali di poliester o nylon.

 

I portachiavi Lanyard sò ancu cumunimenti usati per portà carte d'identità in edifici sicuri, cum'è l'uffizii di l'impresa o e scole.U cordone di u staffu, i cordini per i prufessori, i cordini d'identità ponu ancu avè una fibbia à liberazione rapida o un clip di plastica.Se u cordone hè attaccatu à un ughjettu, o avete bisognu di caccià a chjave per apre a porta o mostra u segnu, pudete annullà.U clip supplementu permette di caccià a chjave senza avè da tirà u cordone, chì pò esse un dettu impurtante prima di grandi riunioni.

 
Cù l'esperienze di produzzione di cordini in massa da u 1984, assicuremu di rializà a vostra stampa di cordini è vi offre cinturini di cordini di alta qualità à un prezzu raghjone.SJJ serà sempre u vostru cumpagnu di fiducia.

Custom-Quality-Lanyards

Tempu di Postu: Dec-14-2020