• banner

Pretty Shiny Gifts furnisce sempre alta qualitàmedaglia di metallu, munita di sfida, pin badge, gemelliè ancu una larga gamma di fibbie di cintura persunalizati.Comu sapete, i fibbie di cinturione persunalizati ùn sò micca solu accessori di moda, ma ancu un grande rigalu per souvenir, cullezzione, commemorative, promozione, cummerciale è militare.

 

U materiale pò esse bronzu, lega di zincu, ferru o peltre, è i culori ponu esse pieni di smaltu duru, imitazione di smaltu duru, smaltu molle o logu stampatu, ecc. di materiale è finitura.Ùn avete micca idea di cumu sceglie u materiale è a finitura ghjusta?Eccu alcuni cunsiglii per voi.

A lega di zincu hè u materiale più adattatu per sceglie se vulete finisce una elegante fibbia di cintura logu 3D.Eccellente effettu 3D cumpletu pò mostrà i loghi più rilievi o cubi chì u bronzu stampatu o u ferru.È i cutouts interni o spazii aperti ponu esse fatti senza carica extra cut die.U prezzu di l'unità seria ancu più prezzu di a fibbia di cinturione di bronzu.A nostra fabbrica hà ancu sviluppatu ogni tipu di stili di fibbie esistenti per a vostra scelta, pudete solu sceglie a fibbia di metallo da u nostru stock chì ùn hè micca solu senza carica di muffa, ma pò ancu aghjunghje u vostru logu impressiunanti.

 

  • **Materiale: lega di zincu, bronzu, peltre è ferru
  • **Placcatura: oru, argentu, nichel, cromu, ramu, anticu o matte
  • **Logo: smaltu duru, imitazione smaltu duru, smaltu duru, stampatu cù epossidichi, incisione cù o senza culore
  • ** Design: 2D, 3D, custruzzione di dui pezzi
  • ** MOQ: 100 pezzi per disignu

 

Avete un logu persunalizatu chì vulete avè una citazione per?Pudete mandà u vostru logò via e-mail àsales@sjjgifts.com, cù ogni altra infurmazione chì site interessatu à sapè più.Grazie per a vostra attenzione è aspittemu di riceve a vostra dumanda di fibbie di cintura persunalizate prestu.

https://www.sjjgifts.com/news/customized-metal-belt-buckle/


Tempu di Post: 25-May-2021