• banner

Bandieresò sempre u simbulu exaltatu di un paese o urganizazione.Pretty Shiny hè prufessiunali à fà ogni tipu di spilli di bandiera cù una sola bandiera, spille di bandiere incrociate di amicizia, più bandiere o qualsiasi cumminazzioni.I pins di bandiera ponu esse fatti in disinni 2D o 3D secondu i clienti.I loghi ponu esse smaltu duru, smaltu duru, stampe è pitture cù culori brillanti cumpatibili cù i numeri pantone.Avemu fattu i picculi dettagli per stampa extra cù un prucessu speciale.Forme rigulari o forme speciali secondu i clienti sò dispunibili.I materiali per i pins di bandiera sò ferru, bronzu, aluminiu, lega di zincu, PVC è altri secondu l'istruzzioni di i clienti.U metallu pò esse d'oru, d'argentu, di ramu, di nichel neru, di finitura antica è ecc. Cù un pin chjusu o pin di salvezza, pò esse appiccicatu nantu à camicie, pantaloni, scarpi, mantellu, maglioni, sacchetti, cappelli, cascu è ecc. l'artisti dannu ancu più suggerimenti nantu à disinni, dettagli o finiture per occasioni speciali cum'è feste, manifestazioni, avvenimenti è fundraisers.

 

Cù una sperienza di più di 40 anni in pins di bandiera, i nostri travagliadori qualificati sò cunfidenti di furnisce bandierapins per baverocù alta qualità, prezzi competitivi è spedizioni puntuali.Tuttu u prucessu cumpresi opere d'arte di pruduzzione, incisione di stampatura, fustellatura, riempimentu di culore, placcatura, lucidatura, ispezione è imballaggio, tutti sò realizati in a nostra propria fabbrica.Nisuna esigenza MOQ ma prezzi megliu per ordini enormi.Semu pronti per avè e vostre dumande è ordini in ogni mumentu.

 

Specificazione:

Materiale:Ottone, bronzu, lega di zincu, ferru, legnu, PVC, silicone, resina, acrilico, argentu sterling

Disegni: 2D, 3D, disinni cavu, tagliati

Prucessu di logu:fustellate, pressofusione, fotoincisione, stampa, incisione laser, fusione a cera persa

Culore:cloisonné, smaltu sinteticu, smaltu morbidu, culore di stampa, culore trasparente, culore scintillante, cù strass etc.

Placcatura:finitura d'oru, argentu, nichel, cromu, nichel neru, bi-tonu, satinatu o anticu

Pacchettu:sacchetto di polietilene individuale, saccu di bolle, saccu di velluto, scatula di velluto, scatula di pelle, scatula di rigalu, scatula di legnu

 

Cuntattateci àsales@sjjgifts.comavà per creà i vostri pins di bandiera persunalizati.

https://www.sjjgifts.com/news/flag-lapel-pins/


Tempu di Postu: Dec-21-2021