• banner

Medaglia militarehè una dicurazione militare chì attribuisce à i veterani, ufficiali, sottufficiali, altri gradi per a so bravura eccezziunale, quelli chì anu mai servitu per a cumissioni, l'esercitu, e forze armate o i paesi di a Commonwealth.

 

Sè vo circate di premii di medaglia militari persunalizati, ùn avete bisognu di circà più di Dongguan Pretty Shiny Gifts Co., Ltd. Pretty Shiny hè un prufessore di medaglia prufessiunale è certificatu di punta cù una bona reputazione in u mondu per più di 37 anni di sperienza, micca solu. pò offre suluzioni unificate per a vostra dumanda di medaglione militare, ma ancu furnisce una cortina curta di nastri in alta qualità.

 

Onorevoli medaglie ponu esse fatte da die stamped copper cloisonné, bronzu imitazione smaltu duru, bronzu smaltu molle, die casting imitazione smaltu duru o smaltu duru è senza culore.Diversi placcature, serigrafia supplementu è stampa offset, motivi cumpletamente cubichi o disinni cù parechji buchi interni in lega di zincu ancu dispunibili.Eccettu u medaglione di metallu, offremu ancu diverse forme didrappu di nastri, da u disignu apertu à u custom made, cumpresi i culori di nastri, tutti i vostri bisogni ponu esse cumpletati esattamente.

 

Specificazioni di a medaglia:
Materiale è Prucessu di Logo:fustellata di rame o di bronzu, die casting zinc alliage
Dimensione è forma:persunalizatu
Culore:cloisonné, smalto sintetico, smalto morbido, stampa, senza colorazione, colore trasparente
Placcatura:Placcatura in oro reale 24K, nichel, rame, doppia placcatura, finitura satinata o antica
Disegnu:persunalizatu cù 2D, semi-3D, 3D, parechji pezzi assemblati, cuncepimentu unicu o doppia faccia
MOQ:100 pezzi per disignu

 

Specifiche di drape di nastri curtite:
Pattern & Size:vari tipi esistenti sò dispunibuli per scelta o persunalizati
MOQ:Nisuna quantità minima d'ordine è imposta tassa per i culori di nastri di stock
3000 iarde ogni mudellu / larghezza per ordine di nastri persunalizati

 

Pretty Shiny Gifts hè a vostra fonte per medaglie militari, nastri di serviziu.Sentite liberu di cuntattate cun noi è vede perchè simu a vostra megliu fonte per forniture di medaglia, simu tuttu è tuttu per tutti l'accessori militari.

https://www.sjjgifts.com/news/military-medal-with-ribbon-drape/


Tempu di pubblicazione: 21-Jan-2021