• banner

Push pop bubble toys occupanu u mercatu rapidamente una volta chì hè in vendita, è avà diventendu una di e tendenze prevalenti in 2021. Perchè hè cusì populari?

 

Prima, i ghjoculi di bolle fidget sò fatti in materiale di silicone 100% sicuru, riutilizabile è lavabile.Non tossicu è ùn causanu micca dannu à l'omu o l'animali.U materiale pò scuntrà tutti i tipi di test standard cum'è Phthalates, CPSIA, EN71, etc. Siconda, a bolla pop hà parechje funzioni cum'è un Frisbee, un ghjoculu fidget è ancu push pop bubble game per aumentà a relazione trà l'amichi, i cumpagni di classe, i membri di a famiglia.U più impurtante, u ghjoculu sensoriale push pop bubble fidget ùn hè micca solu un ghjoculu di decompressione adattatu per a furmazione di concentrazione è per alleviare l'estressi in l'uffiziu è incontri insoddisfacenti in a vita, ma pò ancu esse usatu cum'è sottobicchieri, tappetini, cassa di telefuninu o ancu un un bellu ghjoculu per cani.

 

A bolla multifunzione push pop hè assai faciule d'utilizà è pò esse ghjucata convenientemente in parechje occasioni, cum'è aula, casa, uffiziu, viaghju è altre attività all'aperto.Basta à appughjà i bolle di u mouse è poi farà un ligeru sonu piacevule per attirà ogni zitellu, poi girallu è ricomincia.I ghjucatori si turnanu premendu ogni numeru, volenu in una sola fila.Ogni ghjucatore pò pressu 1 pezzu à u tempu, pressu ancu parechji pezzi.Deve esse cunnessu à a listessa linea di pezzi à tempu.

 

Specificazioni:

** Materiale di silicone, lavabile è riutilizzabile

** Liberu di carica di muffa per i stili esistenti

** U disignu / culore persunalizatu hè benvenutu

** U ghjocu praticu di fidget adattatu per adulti è zitelli in a vita di ogni ghjornu

** MOQ: 100 pezzi di ogni disignu, consegna rapida

 

Diverse forme, culori sò dispunibili nantu à dumanda.Perchè ùn ci lasciate micca un email àsales@sjjgifts.comper truvà una manera di cummercializà i vostri ghjoculi pop fidget à individui di tutte l'età è sfondi?Pretty Shiny ùn risparmia micca sforzu per aiutà cun voi in quantu à l'arrangiamentu di produzzione stabile, tempu di consegna rapidu, esigenze di qualità diverse.

https://www.sjjgifts.com/news/multi-function-push-pop-bubble/

 


Tempu di post: 08-08-2021